Till alla band i och runt Stockholm… Hör upp!

The FuriesThe Furies

Första inlägget på svenska! Får se hur det går då…

Så, man har dragit runt i massa olika länder o städer runt det vackra jord klotet och efter 15 år är man tillbaka där man började resan. Jag har inte varit här länge än men jag saknar musiken och försöker hitta på lite nytt gott och blandat. Det är inte ofta jag gör det, men jag har bestämt mig för att knäppa lite bilders gratis denna kalla April månad. Jag söker musik band i och runt Stockholmsområdet för att ta lite nya promo bilder.

Ganska enkelt det här. Ni behöver bilder, och jag vill få till ett nytt svenskt musikportfölj. Så låt oss hjälpa varandra? MEN, jag tänkte bara göra det till slutet av april! Om ni vill samarbeta på nått kul (öppen på alla förslag), skicka mig en email med band info och annat smått och gott som kan underlätta hela processen så återkommer jag till er så fort jag bara kan.

Skicka en liten rad via bloggen här eller skriv en direkt email på
info@kjanowski.com
vet ja. Lite mer bilder kan oxå hittas på min hemsida www.kjanowski.com eller så kan ni besöka mig på min Facebook sida också.

Ser fram emot att höra ifrån er och göra nått gött tillsammans med er!

LanaLana

Neonfly promo shoot, LondonNeonfly

2 Comments

Add yours →

  1. Till er alla som har hört av er. Ge mig en stund att gå igenom all material och så hör jag av mig så fort jag får en stund. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få ett så stort respons. Tack ni alla!

    Jag har också precis uppdaterat hemsidan med lite tidigare band fotograferingar: http://www.kjanowski.com/bands-musicians

  2. CrazyGuyinThailand April 11, 2014 — 16:54

    Coolt

Leave a Reply

